F.A.Q > Til Hilfrs

Hurtig-guide til Hilfrs

1. Opret dig som Hilfr enten gennem Facebook eller almindelig oprettelse.

2. Udfyld informationer vedrørende betaling og ID-validering, de geografiske områder, du gør rent i og de tidspunkter, der passer dig godt. Tag også et veloplyst og smilende profilbillede af dig selv og sæt ind.

3. Inden længe vil din profil blive fundet af en kunde, der har brug for hjælp.

4. Du vil nu kunne kommunikere med din kunde. Aftal nærmere og afstem forventninger med kunden. Det er en god idé at vide hvad kunden gerne vil have gjort særlig godt rent. Husk det er kundens ansvar at have klude og rengøringsmidler klar, men det kan med fordel minde kunden om det. Når I er enige kan du acceptere bookingen.

5. Når bookingen er accepteret, skal du ikke foretage dig mere indtil dagen for rengøringen kommer. Gør dit bedste for at give kunden en god oplevelse, men hold dig til det aftalte antal timer. Hvis noget går galt undervejs, så skriv til os. Vi sidder klar til at håndtere eventuelle problemer.

6. Hvis alt er gået glat og du har udført et godt stykke arbejde, kan du gå derfra med god samvittighed. Kunden vil nu skulle acceptere og lukke opgaven, hvorefter betalingen vil finde sted. Herefter vil du kunne give kunden en anmeldelse, ligesom kunden kan give en anmeldelse af dig.

7. Hvis kunden ikke er tilfreds med dit arbejde, kan kunden starte en ”dispute”. Systemet giver dig og din kunde mulighed for at få afklaret uoverensstemmelsen på en god måde. Kan I ikke nå til enighed indenfor 48 timer træder vi ind og mægler i konflikten. Ingen transaktion finder sted indtil uoverensstemmelsen er håndteret.

8. En kunde kan altid afbestille en rengøring, og det kan enten være med eller uden ekstra omkostninger for kunden. Dette afhænger af om du som Hilfr tillader en afbestilling henholdsvis 12, 24 eller 36 timer før tidspunktet for rengøring.